HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALMarcel van der Meulen treedt terug als voorzitt...

Marcel van der Meulen treedt terug als voorzitter van de directie Reaal en als lid van de directie VIVAT Verzekeringen

SNS REAAL deelt mede dat Marcel van der Meulen heeft besloten zijn functie als directievoorzitter van Reaal per 1 januari 2015 om persoonlijke redenen neer te leggen. Hiermee treedt hij ook terug als bestuurder uit de vennootschappen SRLEV N.V., Reaal Schadeverzekeringen N.V. en REAAL N.V. (VIVAT Verzekeringen).

De directie van VIVAT Verzekeringen heeft Marcel gevraagd de komende periode aan het bedrijf verbonden te blijven om een aantal projecten te leiden.

De rol van Marcel van der Meulen zal tijdelijk worden waargenomen door Wim Henk Steenpoorte. Wim Henk Steenpoorte vervult deze rol naast zijn huidige rollen als lid van de Raad van Bestuur van SNS REAAL en directievoorzitter van REAAL N.V. (VIVAT Verzekeringen).

Voorzitter van de Raad van Bestuur van SNS REAAL, Gerard van Olphen laat in een reactie weten: “We respecteren het besluit van Marcel van der Meulen en bedanken hem voor de bijdrage die hij aan VIVAT heeft geleverd in het algemeen en Reaal in het bijzonder.”