HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALMaarten Edixhoven vertrekt bij Zwitserleven

Maarten Edixhoven vertrekt bij Zwitserleven

Maarten Edixhoven vertrekt in het eerste kwartaal van 2014 als directievoorzitter van pensioenverzekeraar Zwitserleven. Maarten Edixhoven was sinds oktober 2010 directievoorzitter van Zwitserleven. Hij treedt in het eerste kwartaal dan ook terug als lid van het Management Comité van SNS REAAL en statutair directeur van SRLEV N.V.

Maarten Edixhoven wil zijn carrière op een andere plek vormgeven en kiest er voor om Zwitserleven in deze overgangsfase te verlaten. SNS REAAL Bestuursvoorzitter Gerard van Olphen betreurt deze keuze maar respecteert het besluit uiteraard wel. “Maarten heeft de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van Zwitserleven. Door zijn enthousiasme en vooruitstrevende visie op pensioenen en het pensioenstelsel heeft hij niet alleen een belangrijk stempel gedrukt op de organisatie, maar ook op de branche. Met als belangrijkste mijlpaal de introductie van de nieuwe strategie van Zwitserleven. Zwitserleven zal de ingezette strategische richting blijven voortzetten.

Daarnaast heeft Maarten als lid van het Management Comité van SNS REAAL een grote rol gespeeld in de diverse strategische trajecten die de afgelopen jaren hebben gespeeld vanuit SNS REAAL. We zullen zijn kennis en passie missen.” aldus Van Olphen in een reactie.

Maarten Edixhoven vervult zijn rol als directievoorzitter van Zwitserleven nog tot in het eerste kwartaal van 2014, op dat moment wordt de aankondiging van zijn opvolging gedaan.