HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALLid Raad van Bestuur Cor van den Bos verlaat SN...

Lid Raad van Bestuur Cor van den Bos verlaat SNS REAAL N.V.

In goed overleg met de onderneming heeft de heer Cor van den Bos (55) besloten om zijn positie als lid van de Raad van Bestuur van SNS REAAL N.V. en voorzitter van de directie REAAL Verzekeringen op te geven. Verschil van inzicht in de te volgen strategische koers voor de komende jaren is aanleiding geweest voor deze beslissing.

Cor van den Bos is sinds 2001 werkzaam bij SNS REAAL als lid van de Raad van Bestuur en voorzitter van de directie REAAL Verzekeringen.

De Raad van Commissarissen en de Raad van Bestuur danken Cor van den Bos zeer voor zijn belangrijke bijdrage in de afgelopen zeven jaar aan de totstandkoming van het SNS REAAL van vandaag en met name aan de ontwikkeling van REAAL Verzekeringen tot één van de leidende (levens)verzekeraars van Nederland. De afgelopen jaren worden gekenmerkt door succesvolle overnames en integraties van onder meer Zurich NL, Nieuwe Hollandse Lloyd, AXA NL en Zwitserleven.

De exacte datum van vertrek zal in samenspraak met Cor van den Bos worden bepaald. Ronald Latenstein van Voorst, CFO SNS REAAL, zal voorlopig de positie van Cor van den Bos als voorzitter van de directie REAAL Verzekeringen waarnemen.