HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALInvestor Day 2009 bij SNS REAAL

Investor Day 2009 bij SNS REAAL

Vandaag, donderdag 19 november, houdt SNS REAAL haar derde Investor Day voor analisten en institutionele beleggers. In een reeks presentaties zullen leden van de Raad van Bestuur en het management team de strategie, marktontwikkelingen en financiële ontwikkelingen bespreken. Tijdens de Investor Day houden alle business units, SNS Retail Bank, SNS Property Finance, REAAL Verzekeringen en Zwitserleven presentaties.

In de strategische update gehouden door Ronald Latenstein, CEO van SNS REAAL, worden de vier strategische prioriteiten van SNS REAAL als volgt gedefinieerd:
1. Winnen, helpen en houden van klanten
2. Verlagen van de kostenbasis
3. Afbouwen van de internationale portefeuille van SNS Property Finance
4. Solide kapitaalmanagement, gericht op terugkoop van core Tier 1 securities uitgegeven aan de Staat en Stichting Beheer SNS REAAL

De uitvoering van de strategie van SNS REAAL omvat de ambitie om op termijn een genormaliseerd winstniveau van € 450 miljoen tot € 500 miljoen te realiseren, corresponderend met een rendement op eigen vermogen van 9% tot 12%.
De presentatie van de strategische update, inclusief additionele informatie, en alle andere presentaties zijn vandaag beschikbaar op de website van SNS REAAL vanaf 8.30 uur CET.

De Investor Day kan via een live webcast worden gevolgd op www.snsreaal.nl .

Tijdschema
1. Opening - Ronald Latenstein 09.00 uur