HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALHenk Kroeze treedt terug als voorzitter van de...

Henk Kroeze treedt terug als voorzitter van de Directie SNS Bank en als lid van het Management Comité SNS REAAL

SNS REAAL en Henk Kroeze hebben in goed onderling overleg besloten per 30 april 2012 afscheid van elkaar te nemen.

Henk Kroeze heeft een belangrijke rol gespeeld in de groei en de huidige positionering van SNS Bank. De Raad van Bestuur is hem daarvoor zeer erkentelijk. CEO Ronald Latenstein: "Henk heeft de afgelopen periode zich met onnoemlijk veel energie ingezet voor SNS Bank en met goed resultaat. Zijn inspanningen hebben geleid tot een goed gepositioneerd bankbedrijf waarop hij trots kan zijn en waar SNS REAAL op kan voortbouwen."

Henk Kroeze kwam in 2005 als Chief Financial Officer (CFO) in dienst van SNS Bank, waarvan hij in 2009 directievoorzitter werd.

Het voorzitterschap van de directie van SNS Bank en het lidmaatschap van het Management Comité worden per 1 januari 2012 waargenomen door Ernst-Jan Boers, Chief Financial and Risk Officer van SNS Bank. Ernst-Jan Boers is sinds 2007 werkzaam bij SNS REAAL, sinds 2009 als Chief Financial and Risk Officer van SNS Bank.